Nr. 8 - 2022 OSG har sat alle sejl i udviklingen af værktøjer på tværs af alle hovedgrupper. Samtidig oplever direktør for OSG Scandinavia, Peter Jørgensen, en ketchupeffekt i forhold til kundeprojekter.
Efter flere års pandemi-stilstand, hvor det har været svært at tage ud til kunderne, og for kunderne at komme på besøg hos OSG i Japan, var Elmia Verktygsmaskiner-messen midt i maj en længe ventet branchebegivehed for OSG Scandinavias danske direktør, Peter Jørgensen.
Selvom det har været svært at komme rundt til virksomhederne, så har værktøjsproducenten ikke ligget på den lade side, understreger han.
Annonce - artiklen fortsætter under banneret
Kunderne har således nu mulighed for at få meget ny information om en lang række opdaterede produkter på tværs af alle hovedgrupper, der vil kunne forbedre deres produktion.
Og behovet for at høre, hvad virksomheden kunne fortælle om af nyheder, var bestemt til at tage at føle på i det smålandske.
Begivenheden bød da også på en masse leads, Peter Jørgensen efterfølgende skulle følge op på, og som i øvrigt kommer oven i de allerede mange andre aftaler, der er opstået som en form for ketchupeffekt efter samfundet er åbnet op igen, påpeger han.
Læs hele den spændende artikel ved at klikke på lænken her.